
باهزاران سلام و درود گرم به سروران و دوستان نازنینم. غزلی را با نام. xa0 xa0حال عاشق. xa0 xa0 تقدیم میکنم و منتظر نظرات شما عزیزانم هستم . xa0 دیده گریان ، xa0سینه پرخون ، دل کباب مانده ام آشفته ، xa0با حال خراب xa0 روزگاران رفت و ٱب از سر ، xa0گذشت سوزم از غم ، ساقیا ، xa0جامی شراب xa0 عشقها مردند و شادی کو ؟ xa0کجاست ؟ از گل و بلبل نمانده. جز سراب xa0 دفتر عمرم به پایان میرسد در درون سینه دارم ، التهاب xa0 بر لب بامست اکنون ، آفتاب از من ای ٱرام جان ، روئی متاب xa0 من همان (محمود ) عاشق بوده ا...
ادامه مطلب