
باسلامها و درو های خالصانه بحضور سروران ارجمندو گرانقدر .بعداز حدود هشت ماه تحمل رنج بیماری و کسالت ، خداوند متعال را سپاسگزارم که دعاهای خیر عزیزانم را استجابت نموده و یهبودی نسبی را به جسم و جان آزرده ام عنایت فرمود. بازهم محتاج دعاهای خیر شما مهربان عزیزم هستم.دیدم که تعدادی از دوستان عزیزم یا وبلاگشان را تعطیل نموده اندیا ماههاست که در وب حضور ندارند. آرزومند و امیدوارم در هرکجا ودر هر حالی که هستند کاملا سلامت بوده و زندگی خوب و خوشی را با موفقیت و شادی داشته باشند . انشاالله تعالیغزلی تق...
ادامه مطلب