ٱرزو دارم اعمال و اطاعات شما مقبول درگاه خداوندی قرار بگیره و منو هم از دعای خیر بی نصیب نگذارید.
بمناسبت ماه مبارک ، غزلی را با نام. ( نماز من) تقدیم میکنم تا دوستانم در موقع نماز تمرکز خودرا حفظ نمایند.
با تشکر از توجه شما نازنینانم.
نماز من
طوفانی و دلگیر ز خویشم که صفا نیست
در خلوت من ، درد فراوان و دوا نیست
دردم همه اینست که در وقت نمازم
هر فکر به سر هست و تمرکز به دعا نیست
در رکعت اول ، به خیالم ، همه قرض است
باید که دهم قسط ، ولی پول ، مرا نیست
در سجده به یاد ٱیدم از دختر خوبم
گشته است دمِ بخت و جهیزیه چرا نیست
در رکعت بعدی ، همه ی فکر من اینست
امروز چو مهمان برسد ، برگ و نوا نیست
آن صاحب خانه است که در میزند اکنون
یاقطع شود ٱب و مرا آب بها ، نیست
دخل منِ بیچاره کجا ، خرج کجا، وای
هرچیز که بینی ، همه در حال گرانیست
ناگاه به یاد آمدم آن دلبر زیبا
کارش بجز از عشوه گری ، ناز و ادا نیست
آن چشم سیاهی که به صد ناز و کرشمه
دل میبرد از ما ، به دلش مهر و وفا نیست
ای وای کنون رکعت چندم شده یارب
تعداد سجودم ز چه در خاطر ما نیست
دیدم که ز چین آمده مُهری که شمارد
هم رکعت و هم سجده ، چومن سر بهوا نیست
آن خاک مقدس ز کجا آمده در چین ؟
آنجا اثر از تربت و از کرب و بلا نیست
افکار پریشان ، ز هزاران به سرم هست
هر فکر به یاد ٱید و یادی ز خدا نیست
( محمود) چه در مانده به هنگام نمازم
از خاطر من ، غصه و اندوه ، جدا نیست
محمود انصاری کلیبری ( محمود)
خوبان مهربونم منتظر کامنتها و نظرات شما هستم. و باتمام وجودم دوستتون دارم.
همواره سلامت و سرفراز باشید.
ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163