غزلی را که ملاحظه میفرمایید ، دیشب 1397/12/11 سرودم که چون مدتهابود بعلت مشغله ها و گرفتاریها غزلی
ننوشته بودم ، تقدیم میکنم .بجز شعر ( زنجیر محبت ) که حدودپنج روز پیش بصورت بداهه سروده بودم ،
امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره.
منتظر نظرات و نقدها و کامنتهای پرمهرتان هستم.
از توجه و لطف شما یاران ارجمندم بینهایت ممنون و متشکرم و آرزو دارم روز بسیار شاد و قشنگی را در پیش رو
داشته باشید.
کجا جویم تورا
من امشب ، بلبل مستم ، غزلخوان
که میسوزم ز درد عشق ، پنهان
چنانم مست ، از عطر وجودت
چو بوی خاک ، در هنگام باران
مریض عشقم و دردم ندارد
بجز روی چو مهتاب تو ، درمان
چو مرغ سر بریده ، بیقرارم
منم آشفته ، سرگردان و حیران
نگاهم گر کنی با مهربانی
زمستانم شود همچون بهاران
کجا جویم تورا ؟ ای گل ، ندانم
کنار برکه ها ، یا چشمه ساران ؟
تویی در عطر گلها ی بهاری
و یا در نغمه های جویباران
و یا در جذبه های کبک و طاووس
و یا در خنده های آبشاران
جهان بی روی تو ، تاریک و سرد است
کجایی همنفس ، خورشید تابان ؟
غم و حسرت ، بلای جان و دل شد
خداوندا بلا از دل بگردان
بهار آرزو بگذشت ( محمود )
زمستان ماندو من ، من با زمستان
محمود انصاری کلیبری ( محمود)
ادبیات و موسیقی و هنر...ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163