با هزاران سلام و درود گرم و صمیمی به عزیزان نازنینم .
آرزو دارم در همه حالات دارای بهترین حال باشید ک دلتان همواره شاد باشد.
باتشکر و سپاس فراوان از توجه شما مهربانان که همواره با کامنتهای پرمهر و محبت آمیزتان مرا همراهی میکنید و مشوق من هستید.
الهی
الهی با چنین سختی ، نخواهم زندگانی را
الهی با چنین پیری ، نمیخواهم جوانی را
الهی درد و غم درسینه، سنگین است و مینالم
الهی ، سوختم ، تا کی تحمل ، ناتوانی را؟
الهی ، صحبت مردم ، دو رویی گشت و افسانه
الهی تیره بختی بین ، که گم کردم ، معانی را
ز شیخ و زاهد و مفتی ، ندیدم جز ریا کاری
که میتازند، دور ار چشم ، اسب کامرانی را
من از درد ریاکاری ، دو رویی ، جان بلب دارم
چه میکارند در دلها ، ریا و بد گمانی را
تظاهر میکند ، غوغا ، به جمع عابد و زاهد
به دل گوید ، منم برتر ، ندیدی آن فلانی را؟
جهنم گشته این دنیا ، ز جور و ظلم و بدبختی
چو در باور ندارند آن ، جحیم جاودانی را
اگر انصاف حاکم بود ، در رفتار انسانها
جهان ، میدید ، در واقع ، بهشت آسمانی را
دگر بیزارم از دنیا ، بیا ( محمود ) لب بربند
که من با این چنین وضعی ، نخواهم زندگانی را
محمود انصاری کلیبری ( محمود )
ادبیات و موسیقی و هنر...ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160