باسلامها و درودها به عزیزانم.
غزل زیر را با الهام از شعر زیبای دوست و شاعر گرانقدر ، سرکار خانم دنیا غلامی سرودم که بدینوسیله از ایشان تشکر میکنم. توضیح اینکه نام شعر مهربانو غلامی ( ساطور ) و با جمله :
(( گفت : (دیگر هرگز مرانخواهی دید) آغاز میشود))
نرو ، نرو
ای باده نوش عشق ، زپیشم نرو ، نرو
من مبتلای درد ، پریشم ، نرو ، نرو
دل زخم خورده از ستم روزگار و من
تنها نشسته ام ، تو ز پیشم نرو ، نرو
أزرده ام ز جور و پریشان و پر غمم
من شعله ور به آتش خویشم ، نرو ، نرو
بگذشت عمر در طلبت ای عزیز من
بنگر به ناله ی دل ریشم، نرو. ، نرو
درصفحه ی مشبٌک شطرنج درد و غم
چون شاه پر شکسته و کیشم ، نرو ، نرو
چون عقربی نشو که زکین نیش میزند
من زهر کینه خورده ز نیشم ، نرو، نرو
محمود) کیش ما همه رسم محبت است.
آری قسم به مذ هب و کیشم نرو ، نرو
محمود انصاری کلیبری ( محمود )
ادبیات و موسیقی و هنر...ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146