لحظه هاتو ن سرشار از گلهای خنده و شادی باشه . از محبت و لطفهای همه ی شما بزرگواران فرهیخته بینهایت
ممنون و سپاسگزارم و منتظر کامنتهای مهرآمیزتون هستم.
باسپاس فراوان
++++++++++++++++
ای نسیم سحر ، ٱرامگه یار کجاست؟
منزل آن مه عاشق کُش عیار کجاست؟
حضرت حافظ
کجاست ؟
یارب این خسته دل، از دست بشد یار کجاست؟
عاشق زار ، بجان آمده ، دلدار کجاست ؟
همدمی نیست که گویم همه احوال درون
دل از این غم شده خون ، محرم اسرار کجاست؟
کرده بیمار مرا ، حسرت و افسرده دلی
گو طبیب منِ آزرده وبیمار ، کجاست ؟
غم ، چو در دایره ی چرخ و فلک یافت مرا
همه آماج بلایم ، نوک پرگار ، کجاست ؟
نوک پرگار جهان ، روی دل خون منست
قلب من ، چون گل و بنگر که نوک خار ، کجاست!
هیچ یاری غم ( محمود ) ندانست جز او
او که پیوسته نهانست ز دیدار ، کجاست؟
محمود انصاری کلیبری( محمود)
ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171