برای همگان صمیمانه ٱرزوی سلامتی و شادی و سرفرازی دارم.
لبخند تو
************
بی تو در قاب خیالم مست و شیدا سوختم
زاتش غم ، با دلی افسرده ، تنها سوختم
شوق وصلت هر زمانم زد به جانم شعله ها
در تمام لحظه هایم ، از تمنا سوختم
هرکجا دیدم گلی ، ٱتش بجانم اوفتاد
هر زمان با نام تو ، اینجا و آنجا، سوختم
چشمه ی خورشید را در چشم تو خواندم شبی
تا سحر در شعله ی چشم تو ، زیبا سوختم
خوشه خوشه گل فرو میریزد از لبخند تو
روز و شب در حسرت رویت ، سراپا سوختم
آرزوهارا به پایت ریخت ( محمود) این زمان
ای امیدم ، در غم تو ، روز و شبها سوختم
محمود انصاری کلیبری( محمود)
با سپاس فراوان ، منتظر کامنتها و نظرات سرشار از مهرتان هستم
ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161