در آغوشم بگیر

خرید بک لینک
باسلامهای برخاسته از اعماق جانم بر یاران و عزیزانم.

آرزو دارم لحظه هایتان سرشار از موفقیتها و خوبیها و مهربانیها و شادیها باشه.

در آغوشم بگیر

ای سراپا شعله و گرما ، در آغوشم بگیر

بی تو من میمیرم از سرما ، در آغوشم بگیر

با نگاهت شور و مستی ریز بر جام دلم

هرکجا دیدی مرا ، آنجا در آغوشم بگیر

چشم من چون قاب عکسی ، خالی از تصویرتست

عکس خود بر دیده ام بنما ، در آغوشم بگیر

سینه ام لبریز و دل در التهاب از عشق تو

فارغم کن از غمت ، بازآ ، در آغوشم بگیر

نازنین ، آرام جانم ، روز و شب در لحظه ها

بی تو تنها میشوم ، تنها در آغوشم بگیر

با دل بی حوصله بازی چرا؟ ای گل ، نکن

وعده ی امروز را فردا ، در آغوشم بگیر

بوسه گر بخشی ز لعلت  هر زمان ( محمود) را

همزمان با بوسه ی لبها ، در آغوشم بگیر

          محمود انصاری کلیبری ( محمود)

باتشکر از توجه شما عزیزانم . منتظر کامنتهای پرمهرتان هستم

باسپاس فراوان

نوشته شده توسط م.انصاری کلیبری در ۵:۱۴ ب.ظ |  لینک ثابت   • 

ادبیات و موسیقی و هنر...

ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 19:04

صفحه بندی