آرزو دارم لحظه هایتان سرشار از موفقیتها و خوبیها و مهربانیها و شادیها باشه.
در آغوشم بگیر
ای سراپا شعله و گرما ، در آغوشم بگیر
بی تو من میمیرم از سرما ، در آغوشم بگیر
با نگاهت شور و مستی ریز بر جام دلم
هرکجا دیدی مرا ، آنجا در آغوشم بگیر
چشم من چون قاب عکسی ، خالی از تصویرتست
عکس خود بر دیده ام بنما ، در آغوشم بگیر
سینه ام لبریز و دل در التهاب از عشق تو
فارغم کن از غمت ، بازآ ، در آغوشم بگیر
نازنین ، آرام جانم ، روز و شب در لحظه ها
بی تو تنها میشوم ، تنها در آغوشم بگیر
با دل بی حوصله بازی چرا؟ ای گل ، نکن
وعده ی امروز را فردا ، در آغوشم بگیر
بوسه گر بخشی ز لعلت هر زمان ( محمود) را
همزمان با بوسه ی لبها ، در آغوشم بگیر
محمود انصاری کلیبری ( محمود)
باتشکر از توجه شما عزیزانم . منتظر کامنتهای پرمهرتان هستم
باسپاس فراوان
ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167