با سلامها و درودهای بی پایان به همه مهربانان گرامیم، سروران ارجمندم
از اینکه به یادم بودید و هستید و با لطف و بزرگواری تولد این حقیر را به بنده تبریک, گفته اید صمیمانه تشکر میکنم و منهم برای فردفرد شما نازنینان ، بهترینهارا آرزو دارم.
قربان همه شما و دست همگان را میبوسم
همواره شاد و سرافراز باشید
ادبیات و موسیقی و هنر...ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154