مخاطب, شعرم :
با یکدنیا سلام گرم و صمیمانه و باعرض ادب و احترام به حضور فرد فرد سروران و عزیزان بسیار مهربانم که همواره جویای حالم بوده اند و با دعاهای خیر خود، باعنایات الهی ، باعث بهبودی حالم شدند .
ضمن خواندن کامنتهای لبریز از مهرتان، اشک شوق در چشمانم حلقه زد و نتوانستم از ریختن قطرات اشک ، جلوگیری کنم .
بعنوان تشکر و قدردانی ، غزلی را تقدیم میدارم.مخاطب, این سروده ام ، تک تک شما مهربانان هستید که با محبتها و احوالپرسیهای خود ، این بنده حقیر را شرمنده بزرگواریهای خود فرموده اید. با یک آسمان تشکر و با اظهار عجز و ناتوانی از ذکر اسامی شما عزیزان ، بعلت کثرت تعداد اسامی ، امیدوارم با این غزل توانسته باشم قطره ای از اقیانوس آرام بخش لطفها و محبتهای شما نورچشمان عزیزم را پاسخگو باشم.هرچند که نخواهم توانست ، آنگونه که شایسته است ، حق مطلب را ادا نمایم لذا از شما بزرگواران ، طلب مغفرت دارم.
سلامتی و موفقیت ، شادی و شادکامی همه عزیزان فرهیخته را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
مخاطب, شعرم :
دانی نشان لطف خداوند بوده ای؟
ای سروری که صاحب حسن ستوده ای
تو ، کوه پرصلابت مهر و عطوفتی
گوی محبت از همه گلها ، ربوده ای
شرمنده ی محبت و مهر تو گشته ام
بالطف خویش ، درد ، زجانم زدوده ای
آگاه نیستی که در آن روزهای تلخ
بامهربانیت ، چه لطف بزرگی نموده ای
خواهم زجان ودل که تشکر کنم ز تو
کاغوش مهر خویش به سویم گشوده ای
ای نازنین که مظهر لطف و کزامتی
تقدیم بر تو ، از دل و جانم ، سروده ای
(محمود) گفت گر غزل ، از مهربانیت
ای مهربان ، مخاطب, شعرم ، تو بوده ای
محمود انصاری کلیبری ( محمود )
با تشکر مجدد از توجه شماخوبان نازنین و گرامیم
همواره پایدار و لطفتان بیش از پیش ، مستدام باد
ادبیات و موسیقی و هنر...ما را در سایت ادبیات و موسیقی و هنر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153